sobota, 23 listopada 2013

POMIARY po następnych 8 dniach :)

Ach no tak. Mamy naszą cudowną i dla wielu upragnioną sobotę- dla mnie również ☺
Mogłam się wyspać i nikt mnie nie obudził. Od dawna nie spałam do 10:40 :D
Pełna regeneracja :)
A to tak słowami wstępu. Przejdźmy do konkretów.

* * *

Jak w tytule, mam Wam do zademonstrowania pomiary z kolejnych 8 dni.

Jak widać centymetry spadają nadal :) 
Oby jeszcze przez te 23 dni spadły, hihi ♥

***

A teraz macie tutaj śniadanko z dzisiaj, a pierwsze zdjęcie z wczoraj.




Przedstawiam Wam dobrze znane placki owsiane :)
Na pierwszym ze zdjęć są z jabłkami,
a dzisiaj bez niczego, ale z mandarynką, ach, teraz idę na pewno święta! 

Powinno się je robić z jogurtem naturalnym,
ale ja mam wielkie parcie na słodkie więc słodzę 
je jogurtem czekoladowym- jami ;3

Przepis dla tych co nie znają ♥

Na jedną porcję potrzeba:
* 3 łyżki płatków owsianych
* jajko
* 1 łyżkę jogurtu .

Wszystko mieszasz ze sobą i na rozgrzaną patelnie,
najlepiej bez tłuszczu :)
I gotowe! ♥

Możesz dodawać do nich wszystko,
na co masz ochotę :)

Proste i pyszne! 


***

Dzisiaj coś poćwiczę, ale tradycyjnie wieczorem.
Wczoraj miałam dzień wolny od treningu.
Dziś tak nie będzie!

Do wieczora i życzę Wam aktywnej soboty! 






A ja już chcę mieć mojego Mężczyznę przy sobie ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz