poniedziałek, 18 listopada 2013

Motywacja z obrazka.

Zdałam, zdałam,zdałam wewnętrzny!
Teraz tylko państwowy do podbicia i będzie komunikat:

Uwaga, Cytryna wjechała na drogę, prosimy zachować bezpieczeństwo.


***

Dzisiaj też bez żadnych konkretów gdyż idę zaraz ćwiczyć.
Idziesz ze mną?
No chodź, nic się samo nie dokona! :)

Zaplanowane ćwiczenia to :
rozgrzewka,

10 min bieżnia
15min/20min rowerek

60 brzuszki
rozciąganie
Wczoraj pomimo braku motywacji,
przejechałam 15 km na stacjonarnym,
50 brzuszków - zawsze coś :)

* * *

“Motywacja – stan gotowości istoty rozumnej do podjęcia określonego działania, lub wzbudzony potrzebą zespół procesów psychicznych i fizjologicznych określający podłoże zachowań i ich zmian. “

* * * 

Zmieńmy coś! Na lepsze! 
Jedno powtórzenie więcej powoduje,że jesteśmy silniejsi.
Warto, prawda?
Nie poddawaj się! 
Walcz!
Nic się samo nie zrobi.
Tylko Ty to możesz zrobić. 
Nikt inny!



***

Wiecie co? A miłość mnie uskrzydla!
Życzę Tobie tego samego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz