wtorek, 19 listopada 2013

Dziennik dotarł - od jutra start :) || szybki wpis.

Dzisiaj będzie krótki i szybki wpis, ponieważ do roboty jest tyle,że
aż trudno stwierdzić od czego zacząć a tym bardziej jak wyrobić się w takim krótkim czasie.
To graniczy dosłownie z cudem!

***

Dotarł do mnie dziennik Chodakowskiej!
Tadaam!


A na dzisiaj zaplanowałam : 



A Ty co zrobisz dzisiaj dla siebie? :) 



*** 

Nieoficjalnie jeszcze, weszłam dzisiaj rano na wagę i pokazała 69,4kg! :) 
Oby spadało albo się utrzymało jeszcze przez 6 dni! :)

***

Wczoraj byłam w sklepie i kupiłam dwie bluzki w Butiku,
jedną będę miała do odniesienia , jeżeli chodzi o brzuch.
Jest tak strasznie dopasowana .. Oby stała się niedługo luźniejsza! 


*** 

I na koniec oczywiście nasze motywacje, 
kobitki które ruszyły tyłek, wzięły się za siebie i uzyskały taki niesamowity efekt.
My też tak zróbmy!
Każdą  z nas na to stać! :) 

                          




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz