wtorek, 26 listopada 2013

Nie odkładaj swojej zmiany na później!


Odsyłam Ciebie dzisiaj do notatki ze strony "Odważ się żyć" , gdzie mówi o motywacji do działania.
Nie ma jutra. Jest dziś. Nie ma wymówek!

Link. 


***


Wczoraj pomimo niesprzyjającego pod koniec dnia humoru, odeszłam od komputera,
ubrałam się w dres, odpaliłam rozgrzewkę i .. potem to mogłabym ćwiczyć,ćwiczyć i ćwiczyć ♥
Ale nie ma na ciągłe ćwiczenia czasu więc .. nie wiem ile to trwało, ale było!
A Wy, ćwiczyliście? Byliście może na spacerze? Potańczyliście do muzyki? ☺
Była rozgrzewka, zestaw na brzuch z dziennika, rower 15 min, rozciąganie, 

ale oprócz tego łatwy program 10 minutowy na ABS.
Proszę bardzo :





Potem przekonam się do innych, ale to jest dla wszystkich początkujących wręcz idealnych.
Czyli takich jak ja, kto wie, może dla Ciebie też przypasuje? :)


***


Dziś nie wiem co, pewnie dużo stacjonarnego, bo muszę powtarzać sobie słówka z angielskiego.
Nie jestem dobra więc chciałabym chociaż na dopuszczający umieć. Będę pedałowała i powtarzała je jak mantrę.

***

Nie odkładajmy swoich marzeń na później.
Walczymy i biegnijmy do nich!
Aby każdego dnia być coraz bliżej.
Nie poddawaj się.
Życie masz tylko jedno.
Każda minuta i każda chwila, zdarza się tylko raz! :)









Ty też POTRAFISZ.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz