czwartek, 21 listopada 2013

Na dobranoc♥

Znacznie mi się gorzej ćwiczyło (i krócej!) przez te dwa dni, kiedy nic tutaj nie napisałam.
Chęci znikome, ale pokonałam lenistwo ♥ Dziś i wczoraj ♥ 
Ty też możesz codziennie pokonywać swoje słabości! 

W sobotę więcej napiszę, może nawet dodam jakieś zdjęcia czy pomiary :)
Ale chciałam Wam powiedzieć,że dzisiaj miałam kontrole w poradni metabolicznej,

gdzie uczestniczę w programie walki z otyłością u dzieci i młodzieży.
Po miesiącu rezultaty w sumie niezbyt zachwycające.


Według wagi mniej 1,5kg. Chociaż tym razem nie odjęła mi kilogram za ciuchy, bo była inna dietetyczka, niż ta co poprzednio zapisywała. No ale już tam nic nie mówiłam, niech będzie już zapisane tak :D 
Pocieszyło mnie jedno.

Jak ja się mierzyłam to nie widziałam tego spadku, ale jest .. w TALII .

Według niej to o 3,5cm! 
Nie wiem jak to realne, ale tak mnie zmierzyła,że mam 71,5cm teraz :) 


Dzisiaj żywieniowo - kicha.
Dobrze chociaż,że bez obżarstwa słodyczami lub innymi świństwami .

Teraz tylko przeżyć jutrzejszą szkołę i mamy weekend.! ♥
Dobrej nocy. 


'



Chciałabym poczuć tą lekkość.
Się kurde nie wstydzić.
:(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz